قوانین زندشاپ 

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی زندشاپ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین زندشاپ است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

 

ماده 1) تعاریف 

در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.

  • فروشگاه: فروشگاه اینترنتی زندشاپ
  • سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی زندشاپ به آدرس www.Zandshop.ir 
  • محتوای سایت: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.
  • کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت زندشاپ شده باشد، کاربر تلقی می شود.
  • عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
  • مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
  • سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
  • استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی.

 

ماده 2) ایجاب و قبول سفارش 

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابراز شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پابرجاست یا سایر شروط را مشخص نماید.

با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.

 

 

 

ماده 3) مراحل ثبت سفارش و خرید 

 

کالاهای عرضه شده در فروشگاه شامل دو بخش می باشند، بخش اول کالاهایی است که متعلق به فروشگاه بوده و بخش دوم کالای مرتبط به شرکای تجاری و فروشندگان همکار بوده و فروشگاه صرفاً به عنوان حق العمل کار نسبت به عرضه محصولات اقدام می نماید، در این موارد فروشنده کالا در عمل، آمر بوده و زندشاپ صرفا در قبال دریافت حق العمل نسبت به ارائه خدمات به آمر اقدام می نماید. در ضمن با توجه به بیزنس مدل زندشاپ و از آنجایی که انتخاب فروشنده از بین فروشندگان موجود از طریق الگوریتم ها و مدل های طراحی شده صورت می گیرد، ارائه اطلاعات فروشنده همزمان با قطعی شدن سفارش توسط مشتری مقدور می باشد. بر این اساس پروسه ثبت سفارش و خرید از فروشگاه به شرح ذیل خواهد بود:

 

ثبت سفارش و استعلام:  در این مرحله یک کد رهگیری به مشتریان تخصیص برایشان ارسال می گردد. 

 

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. 

 

ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.

با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. 

 

 

 

ماده 4) روشهای پرداخت 

مشتریان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت پرداخت نمایند.

 

 

 

ماده 5) روشهای ارسال سفارش 

  1. سفارشات در شهر شیراز صرفا توسط پیک ارسال می گردد
  2. در شهرهای دیگر، سفارش ها توسط شرکت پست یا تیپاکس و یا سایر روش ها ارسال می گردند.

 

تبصره: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد، مگر آنکه مشتری بیمه تکمیلی زندشاپ را انتخاب نموده باشد (اطلاعات مربوط به بیمه تکمیلی در ادامه قوانین سایت اشاره گردیده است).

 

 

 

ماده 6) هزینه ارسال 

مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، به راحتی و بدون هیچگونه پرداخت وجهی قادر هستند روشهای مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.

 

 

 

ماده 7) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر شیراز: مدت زمان تحویل کالاها در شهر شیراز در کمتر از 4 ساعت پس از نهایی کردن سفارش می باشد.

 

سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری:سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 9 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 1 تا 3 روز کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

 

 

ماده 8) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش 

  1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
  2. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)

توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

 

تبصره 1: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.

تبصره 2: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

 

  1. در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد همانطور که در ماده 5 قوانین ذکر گردیده است، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی می کند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد. بر همین اساس توصیه فروشگاه استفاده از بیمه تکمیلی زندشاپ می باشد که توضیحات آن در ماده 13 قوانین آورده شده است.

 

  1. طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

  

 

 

ماده 9) شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده 

کالاهای خریداری شده از نظر امکان راه اندازی و استفاده به 2 دسته تقسیم می شوند:

 

  1. کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گردند.

در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً نصب، راه اندازی و استفاده نماید، در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل گردیده و مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.

در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس گرفته و تقاضای نصب و راه اندازی کالا را نماید.

 

  1. کالاهایی که توسط خود مشتری قابل راه اندازی و استفاده بوده و نیازی به تماس با خدمات پس از فروش برای نصب و راه اندازی ندارند.

 

اینکه کالای شما شامل کدامیک از موارد فوق می شود، در رسید تحویل کالای شما قید گردیده است.

 

 

ماده 10) ارائه اطلاعات تلفنی توسط کارشناسان

کارشناسان فروشگاه زندشاپ همواره در چارچوب اطلاعات درج شده در سایت، پاسخگوی سوالات مشتریان محترم خواهند بود و از آنجایی که کارشناسان فروشگاه اطلاعاتی فراتر از اطلاعات درج شده در سایت نداشته و ارائه نخواهند نمود، طرح هر گونه ادعایی توسط مشتریان محترم مبنی بر خرید بر اساس اطلاعات شفاهی (تلفنی) دریافت شده از کارشناسان فروشگاه، فاقد هر گونه وجاهت قانونی می باشد.

لذا از مشتریان محترم درخواست می گردد صرفا بر اساس اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه، خرید خود را انجام داده و در صورت وجود هر گونه ابهام، قبل از خرید از مراجع اصلی مانند شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، ابهامات خود را برطرف نمایند.

 

 

ماده 11) امکان خطا در قیمت های سایت

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود. 

در این موارد اگر کالایی با قیمت اشتباه و پایین تر از قیمت واقعی برای مشتری فاکتور و ارسال شده باشد، در صورتیکه مشتری محترم پس از دریافت کالا آن را از بسته بندی خارج نکرده و استفاده ننموده باشد، می بایست به انتخاب خود یا کالا را عودت نموده و یا ما به التفاوت وجه آن را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج و یا از آن استفاده کرده باشد، می بایست ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

همچنین اگر کالایی با قیمت اشتباه و بالاتر از قیمت واقعی برای مشتری فاکتور و ارسال شده باشد، پس از اطلاع و اطمینان فروشگاه از بروز اشتباه، در کمتر از 24 ساعت مابه التفاوت وجه را به حساب مشتری محترم واریز خواهد نمود.

توجه: ملاک درج قیمت اشتباه در سایت، تفاوت بیش از 10 درصد قیمت سایت و قیمت عرف بازار می باشد.

 

 

ماده 12) امکان ارسال کالای اشتباه

فروشگاه همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد همانطور که در بند 1 ماده 8 به صراحت اعلام گردیده، مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است مابه التفاوت وجه را حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، به حساب فروشگاه واریز نماید، در غیر اینصورت فروشگاه حق خواهد داشت نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه موظف است حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد.

 

 

 

ماده 13) خدمات پس از فروش زندشاپ 

 

 

 

گارانتی قیمت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده با بهترین قیمت ممکن خریداری گردیده است.

گارانتی مغایرت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده هیچگونه مغایرتی با کالای مشاهده شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی زندشاپ نخواهد داشت.

 

جهت آگاهی از شرایط استفاده از گارانتی های فوق خواهشمند است، توضیحات ذیل را به دقت مطالعه فرمائید:

 

 

  • گارانتی قیمت

فروشگاه زندشاپ همواره یکی از مزیتهای خود نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های در سطح شهر را ارائه قیمتهای رقابتی اعلام نموده است، لذا فروشگاه با اطمینان از قیمت گذاری محصولات خود و برای ایجاد اطمینان خاطر مضاعف مشتریان، 10 روز تضمین قیمتی برای کالاهای خریداری شده ارائه نموده که بر اساس آن، چنانچه مشتری تا 10 روز پس از خرید، اعلام نماید فروشگاه معتبر دیگری کالا را با قیمت کمتری عرضه می نماید، بلافاصله پس از محرز شدن (در کمتر از 2 ساعت)، مابه التفاوت وجه به حساب ایشان واریز خواهد شد.

لازم به توضیح است که مدت این تضمین قیمتی در مورد کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا 24 ساعت می باشد .

 

توجه: به دلیل آنکه تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه زندشاپ کالاهای اصل و شرکتی، دارای گارانتی و قطعات اصلی هستند و با توجه به آنکه ممکن است فروشگاهی به دلایل مختلف از جمله ارائه کالای قاچاق و بدون گارانتی، کالای تقلبی یا معیوب، کالای پشت ویترینی، کالایی که قطعات اصلی یا لوازم جانبی آن تعویض شده است، ظاهراً قیمت کمتری برای محصول اعلام نماید، لذا ملاک قیمتی، تنها فروشگاه های معتبر و شناخته شده و دارای پروانه کسب می باشد.

 

تبصره: تضمین قیمتی شامل تغییرات قیمتی و یا فروش ویژه های فروشگاه زندشاپ و فروش ویژه، تخفیفات و هر نوع جشنواره خاصی که سایر فروشگاه های معتبر برای مقاطع خاص و مدت زمان مشخص در نظر می گیرند، نخواهد شد.


تبصره: تضمین قیمتی در مورد فروشگاه  هایی که عرضه آنها دارای محدودیت و به نوعی سهمیه بندی باشد، قابل استفاده نمی باشد، به عنوان مثال فروشگاه هایی که فروش کالا را منوط به بازگرداندن کارتن کالا یا نصب و راه اندازی در هنگام خرید می نمایند، شامل تضمین قیمتی نمی گردند. این تضمین صرفا شامل فروشگاه های معتبری می گردد که بدون اعمال شرط و یا محدودیت برای افراد حقیقی و حقوقی، بتوان کالای مورد نظر را از آنها خریداری نمود.

 

 

 

 

ماده 14) خدمات پس از فروش

کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه حسب مورد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و چنانچه پس از تحویل به مشتری محترم مشخص گردد که کالا دارای هر گونه ایراد فنی می باشد، مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش با شرکت تولیدکننده یا وارد کننده محصول که نام آن در اطلاعات سایت و فاکتور فروش مشتری تحت عنوان ارائه دهنده “گارانتی” درج گردیده است، می باشد. فروشگاه صرفا در قالب چتر حمایتی کلیه پیگیری های مورد نیاز مشتری از خدمات پس از فروش را انجام خواهد داد.

 

 

 

 

 

ماده 15) راه های ارتباطی بین اعضاء و مشتریان با فروشگاه و بالعکس

راه های ارتباطی بین اعضاء و مشتریان با فروشگاه یا بالعکس شامل ایمیل و پیامک می باشد. کلیه مواردی که از طریق ایمیل یا پیامک اعلام می گردد در حکم اظهارات رسمی هر یک از طرفین می باشد، ایمیل فروشگاه  info@zanbil.ir و شماره پیامک آن 02142328 می باشد، ایمیل و شماره پیامک (شماره تلفن همراه) مشتری نیز مطابق با اطلاعات ارائه شده در هنگام ثبت نام در سایت یا ثبت سفارش می باشد.

 

 

ماده 16) جشنواره های فروش شرکتی 

فروشگاه تمام سعی خود را خواهد نمود که اطلاعات جشنواره های مختلف مرتبط با برندهای موجود در سایت را بلافاصله پس از اطلاع در سایت خود به روز رسانی نماید، با این حال به دلیل عدم اطلاع رسانی شرکت های صاحب برند از آغاز و پایان جشنواره ها، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال جشنواره ها نخواهد داشت، بر این اساس مشتریان محترم موظف هستند قبل از خرید از فروشگاه، از طریق تماس با شرکت صاحب برند مربوطه، نسبت به معتبر بودن جشنواره ها اطمینان حاصل نمایند.

لازم به توضیح است که طبق قوانین شرکتهای صاحب برند، آنها مجاز هستند بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی، نسبت به اتمام جشنواره ها اقدام نمایند، بر این اساس مجددا تاکید می شود که فروشگاه هیچگونه تعهدی بابت تضمین برخورداری از تخفیفات یا هدایای جشنواره ها برای مشتریان محترم ندارد.

 

 

ماده 17) امکان بحث و تبادل نظر در سایت 

  1. در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
  2. فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
  3. در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

 

 

ماده 18) محتوای سایت

  1. فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.
  2. فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال زندشاپ هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد. 
  3. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.
  4. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

 

 

ماده 19) تبلیغات فروشگاه

  1. تبلیغات فروشگاه در چهارچوب کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد 50 الی 55 قانون تجارت الکترونیک صورت می گیرد. کلیه ی مشتریان جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات فروشگاه و همچنین آگاهی از تخفیفات و پروموشن ها اجازه ی ارتباط از طریق پیامک ایمیل و مرسولات کاغذی را به فروشگاه می دهند.
  2. فروشگاه محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد. 

 

 

ماده 20) مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت

  1. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
  2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
  3. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

 

ماده 21) استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان

استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان، در جهت معرفی و اشتراک گذاری تجربیات مشتریان در خرید از فروشگاه با رضایت آنها و در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

 

ماده 22) حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

 

 

ماده 23) اختیارات فروشگاه

  1. فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید. 
  2. فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید. 

 

سایت زندشاپ به جز آدرس www.zandshop.ir هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام زندشاپ استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

 

 

ماده 24) موارد خاص

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.

 

قوانین فروشگاه مشتمل بر 24 می باشد و مشتری باعلم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.